مرداد دومینو

شورشی
  • ۰
  • ۰

فال روزانه 23 آبان 1395 طالع بینی امروز یکشنبه 23 آبان 95

پاتوق : فال روزانه روز تولد برای متولدین تمام ماه های سال ، در ادامه فال خود را مطالعه نمایید

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی‌ تلاش کنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با این حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی ‌کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید، از احساسات خود حرف بزنید.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

هم اکنون که ماه در دومین خانه شما یعنی خانه باورها و اعتقادات فعال است، شما روش جدیدی برای نگاه کردن به خود کشف کرده اید! اگر تازگی‌ها نسبت به جایگاه خود در جهان و ارزش خود به عنوان یک انسان شک و شبهه‌ای داشتید، الان وقت تغییر دادن نگرشتان است. دیگر نیازی نیست در تاریکی و ظلمات زندگی کنید؛ از آفتاب و روشنی‌های طبیعت بهره گرفته و اجازه دهید در روزهایی که پیش رو دارید افکار مثبت وارد زندگی تان شوند.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

فال امروز | فال روزانه تولد

«« فال روزانه و فال عطسه صرفا جهت سرگرمی می باشد »»

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی